HTML

Élménybeszámolók

Üdvözöllek kedves olvasó! Ha szereted a természetet, a horgászatot, akkor itt a helyed! Remélem, az írásaimmal tudok neked segíteni, és néhány kellemes percet szerezni!

Elérhetőség

Galéria

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • nero2: Halak a parton, ti meg a vízbe. Ez így igazságos! Azért örülök, hogy nem esett bajotok. (2013.11.13. 22:29) Októberi mártózások
  • Halfdane: ...és külön gratulálok, hogy pár "bolondságmorzsát" sikerült az olvasók felé is közvetíteni. Hajrá! (2013.09.20. 10:42) Keserédes savanyúság
  • Largemouth: @Halfdane: Szia Andris! :) Ennél szebben, és jobban nem is fogalmazhattad volna meg! Többször is elröhögtem magam írás közben, így a cikk hangulata meg volt alapozva. Végre, megint egy igazi röhögő... (2013.09.19. 19:32) Keserédes savanyúság
  • Halfdane: Hahó Máté! Annak a kroásszonnak a hatása a cikk megírásáig tarthatott, ugyanis átjön belőle az az agyahagyott hülyéskedés, ami ott a csónakban mehetett. Sejtem, hogy izomlázatok, ha nem is a fáraszt... (2013.09.15. 21:54) Keserédes savanyúság
  • Halfdane: Hajrá Máté, csak így tovább!!! (2013.07.30. 14:19) Három nap a Tiszán (1. nap)
  • Utolsó 20

Pár csepp, Búbánatvölgy vízéből

Largemouth 2013.04.01. 22:24

A kacskaringós utakat legyőzve, végre megpillanthattam Búbánatvölgy kincsét. Ezalatt a pár hónap alatt mit sem vesztett szépségéből, sőt, mintha újraéledt volna, a nap sugarai által. Sietve próbáltam emészteni a látványt, hiszen a nap, már inkább lemenőben, mint felkelőben volt, és én - furcsa módon - , még horgászni is akartam...

Be kell vallanom, kapkodva szereltem fel felszereléseimet, hiszen szerettem volna minél előbb megfogni a nap első "ajándékát", hogy gondolataimból, hamar el tudjam hessegetni a betli gondolatát. A kapocsba, már az előző látogatáson kitűnően vizsgázó - "nó ném" - wobbler került, mondván, hátha a mostani látogatáson is megvillantja tehetségét...

Placcs... Végre, újra érezhetem kezeimben wobblerem veretését, de elmélkedéseimet, valami ismeretlen, a túl oldalt megelégelte, és szerencsésen félbeszakította. Én sem tétlenkedtem; és már mehetett is a küzdelem, ami  a javamra dőlt el! Egy dobás, egy hal...

SAM_1279.JPGAz első dobás eredménye...

Hát ez jól kezdődik! Nem is kellett több, már repült is a csali az előző hely felé, titkon reménykedve a hasonló folytatásban... Kedvem picit letört, mikor csalimat jelentkező nélkül pillantottam meg a part közelében, de bánatomból hamar fel kellett ocsúdnom, hiszen egy árny, a semmiből hirtelen elragadta kis duci wobbleremet. Mehetett is a "huzavona", amely ismét engem igazolt. Két dobás, két hal...

SAM_1286.JPGA második kölyökcsuka...

Lesz-e folytatás, motoszkált bennem a gondolat. Kérdésemre, egy kapás formájában, hamar megkaptam a választ. Hasonló méret, hasonló eredmény. Három dobás, három hal...

SAM_1297.JPGFolytatódott a sorozat...

SAM_1302.JPGSzabad vagy...

Sajnos a negyedik dobás, már nem hozott eredményt, így egy hosszabb szünet következett, míg nem az ötödik dobásnál, újra életre kelt botom spicce... :) A kis "nó ném", már sokszor bizonyított, de szerintem, ezeket a perceket büszkén fogja, a csukák által megkarcolt testén viselni.

SAM_1303.JPGMegvagy... :)

SAM_1306.JPG

SAM_1310.JPGA negyedik...

A csukák nagyon elemükben voltak. Több rontott kapásom volt, abból adódóan, hogy csalimat gyorsan emeltem ki a partnál, és így a krokik lekésték. A negyedik, vagy ötödik ilyen rontás után, megfogattam, hogy a wobbit pár másodperce megállítom a part előtt, és lökdösgetem, mielőtt kivenném. Ez meg is hozta a várt sikert, egy újabb csuka személyében...

SAM_1323.JPGElkapta...

Később, ismét egy nem várt esemény következett, hiszen a kis "nó ném" újabb oldalát mutatta meg nekem. Fogtam már vele pár halfajt, de azt álmomban sem hittem volna, hogy a süci is szereti, de mégis...

SAM_1333.JPGA jövő nemzedéke...

A kis nemes visszaengedése után, folytatódhatott minden ott, ahol abbahagytam. Jöttek a kapások, de most valamiért nem állt mellettem Fortuna, hiszen, ha jól emlékszem négy halat is vesztettem...

Mendegélés közben találkoztam egy "sporival", aki nem értette, hogy miért engedem vissza a halakat, mondván, hogy drága a jegy, vissza kellene fognom. Ezen most is, mint mindig, csak szomorúan tudtam mosolyogni, és némán ballagtam tovább.

SAM_1357.JPGÍgéretesnek tűnik...

SAM_1348.JPGÉs az is...

Késő délutánra, enyhült a csukák kapókedve, a kapások elmaradtak. Így, visszafelé vettem az utat, de az ígéretesnek tűnő helyeknél, azért dobtam még párat...

Picit elbambultam, mikor arra lettem figyelmes, hogy valami mozog a botom végén. Egy újabb kroki volt az. Őt is, mint összes társát, óvatosan ragadtam tarkón, és egy fotó után visszaengedtem éltető elemébe!

SAM_1362.JPGCsendélet Búbánatvölgyben...

SAM_1366.JPGÉs egy újabb csuka...

SAM_1367.JPG

Az utolsó helynél, még dobtam egy utolsó utánit, hiszen mindig ez hozza meg a sikert, vagy a "szerencsés" csalivesztés, a lényeg az, hogy az utolsó utáni dobás, mindig tartogat valamiféle izgalmat... Szerencsémre, itt most az előbbi érvényesült, és sikerült megfognom a nap utolsó krokodilját, de ez már tényleg csak pont volt arra a bizonyos i-re...

SAM_1375.JPGA nap utolsó jelentkezője...

Nagyon élvezetes pecán vagyok túl, gyönyörű halakat sikerült fognom. Búbánatvölgy, ismét hű volt nevéhez, és adott pár cseppet vízéből!

SAM_1372_1.JPGA megfordított valóság...

 


Tordai Máté ( Largemouth )

 

Címkék: csuka pergetés wobbler

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://largemouth.blog.hu/api/trackback/id/tr725187600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.04.02. 09:12:35

Szia Máté!

Graula a cikkhez, ügyes vagy, bár én a helyedben nem a bugylikra mennék rá... van abban a tóban normális méretű csuka is, csak meg kell találni.
Látod a noname wobbler volt a nyerő. Lám, a halak nem tudják elolvasni a műcsalin a feliratot... :oD
Üdv.

Tom

Largemouth 2013.04.02. 17:25:21

@Bogyo_bacsi: Szia Tomi!

Köszönöm szépen!
Bár a cikkbe nem szőttem bele, de két bot volt nálam, és a másik boton nagyobb csalikkal vettem üldözőbe a csukákat, sajnos eredménytelenül...
Ez a noname csali, bármelyik nagy műcsaligyártó cég márkanevét viselhetné a hátán, mert van az a minőség...

Máté

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.04.02. 20:54:58

@Largemouth: Lehet a nagyobb csalikban kicsit jobban kéne hinni és már működnének is... ;)
Nem csodálom, hiszen mindegyiket ugyanott gyártják... Kínában :D
Üdv.

Tom

Largemouth 2013.04.03. 21:53:47

@Bogyo_bacsi: Van benne igazság! :)
A lényeg, hogy jól szórakoztam, és ismét eredményes pecán vagyok túl.... Lehet, hogy a következő látogatásnál, már a nagyobbakat veszem üldözőbe?! :)

Máté
süti beállítások módosítása